CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Rancangan Pengajaran

Mengenal Huruf Hijaiyah

Saturday, January 17, 2009

Hobiku...

MySpace Glitters




Hello! Myspace Comments



Ini Sara.
Dia suka bermain anak patung.
Dia bermain di rumah.










Ini Zahid.

Dia suka menunggang basikal.

Dia menunggang basikal pada waktu petang.





Create your own at MyNiceSpace.com





Ini Sherry.
Dia suka menari.

Dia belajar menari di sekolah.





Ini Remi.

Dia suka bermain bola.

Dia bermain bola di padang bola.



Ini Hadi.

Dia suka memancing.

Dia memancing ikan di kolam.





Thank You Myspace Comments

MySpace Glitters




































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































2.
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































1 comments:

ariffss ™ said...

wah cikguuuuu !!! meriah nyer blog... colourful... ghossippp sajaaa.. heee